DDFM (Den Dekker Facility Management) welke onderdeel is van DDPM, is een ambitieus en veelzijdig facility managementbureau dat zich bezig houd met het beheren van retail faciliteiten en het efficiënt oplossen van alle voorkomende storingen en calamiteiten. Tot onze klantenkring behoren een groot aantal toonaangevende retail organisaties zo wel in binnen als buitenland. Onze doelstelling is om deze opdrachtgevers en toekomstige nieuwe opdrachtgevers compleet te ontzorgen door het onderhouds- en reparatiewerk van alle voorkomende disciplines aan hun objecten volledig uit handen te nemen. Dit doen we met behulp van ons geavanceerde meldingssysteem en een betrouwbare netwerk van monteurs, aannemers en installatiebedrijven.

Met ons centrale meldpunt en informatiesysteem beheren en optimaliseren we voor onze klanten alle onderhoudsprocessen. Bij een calamiteit of storing ondernemen wij direct actie om het ongemak te verhelpen zodat de continuïteit gewaarborgd blijft. Om deze hoogste kwaliteit en snelle service te kunnen waarborgen zijn wij 24/7 beschikbaar voor onze opdrachtgevers.

Door het toenemende aantal nieuwe opdrachtgevers en het uitbreiden van bestaande opdrachtgevers zijn wij per direct opzoek naar een:

Service coördinator

Als service coördinator ben je verantwoordelijk om op een efficiënte manier dagelijks leiding te geven aan een team van facility medewerkers. Je ondersteunt de facility medewerkers die het eerste aanspreekpunt zijn voor onze klanten wanneer zij een service behoefte hebben (bijvoorbeeld door een storing of voor regulier onderhoud). Indien noodzakelijk ben je in staat om op een vriendelijke manier de juiste vragen te stellen waardoor je snel het werkelijke probleem kunt vaststellen. Verder verzorg je de facturatie van de uitgevoerde meldingen, en verwerk je alle wijzigingen m.b.t. de stamgegevens van de in beheer zijnde objecten. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor nieuwe opdrachtgevers, en onderhoud je een goede relatie met bestaande opdrachtgevers, waarbij optimale efficiency, kwaliteit en klanttevredenheid het doel zijn.

Je neemt de volgende taken voor je rekening:

  • Aansturing en verantwoordelijkheid team
  • Verantwoordelijk voor het juist inregelen van binnengehaalde contracten
  • Continu monitoren en bewaken van geldende procedures
  • Controleren van binnenkomende en uitgaande facturen
  • Bewaken van juiste en volledige manier van afmelden opdrachten volgens vastgesteld protocol door uitvoerende partijen
  • Opstellen van maand rapportages en deze presenteren aan MT-team (management)
  • Doorvoeren van contractwijzigingen en stamgegevens
  • Relatiebeheer met bestaande opdrachtgevers
  • Acquisitie

Wij zijn op zoek naar iemand die:

  • een technische MBO/ HBO opleiding afgerond heeft (bijv. elektrotechniek/ werktuigbouwkunde/ autotechniek)
  • 2 tot 5 jaar werkervaring heeft in soortgelijke functie (affiniteit met retail)
  • verantwoordelijkheid neemt en die zowel communicatief, commercieel en sociaal vaardig is
  • houdt van afwisselend werk en uitdaging haalt in het halen van deadlines 
  • goede beheersing van MS Office bezit
  • ervaring heeft met software pakket Ultimo (pré)
  • een correcte beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift heeft (Engels is een pré)

 Wij bieden voor bovenstaande functie een:

  • fulltime dienstverband 40 uur / week
  • zelfstandige, uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid
  • compacte organisatie met open communicatiestructuur
  • doorgroeimogelijkheden in een jonge en snelgroeiende organisatie
  • een gedreven, ambitieuze en gezellige werksfeer
  • deelname aan de personeelsvereniging, welke leuke borrels en activiteiten organiseert

Enthousiast geworden? Mail ons zo snel mogelijk je C.V. en overtuigende motivatie waarom jij bij ons die plek komt innemen.

Acquisitie naar aanleiding van vacatures wordt niet op prijs gesteld