Projectmanager Den Dekker Project Management
DDPM is een ambitieus en veelzijdig projectmanagementbureau dat zich richt op huisvestingsvraagstukken en coördinatie van bouwprocessen in de retail. Wij zijn specialist in het begeleiden van (af)bouwprocessen in de food en non-food retail, horeca en vastgoedmarkt.
Door het groeiende aantal opdrachten zijn we per direct op zoek naar een projectmanager.
Doel van de functie:
De projectmanager ondersteunt de senior projectmanager. Er wordt in deze functie gestreefd naar perfecte voorbereiding en afronding van het project in samenwerking met de tekenkamer, werkvoorbereider en de junior/ senior projectmanager. In deze functie wordt een grote zelfstandigheid verwacht maar zeker ook het sturing kunnen geven in teamverband. Als projectmanager heb je de verantwoordelijk over de planning, uitvoering, aansturing en realisatie van projecten. De leiding nemen in een lopend of aankomend project behoren tot de dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast vormt de accountverantwoordelijkheid over een of meerdere opdrachtgevers tot een van de speerpunten.
Specifieke functie kenmerken:
- Beschikt over een flexibele en dienstverlenende instelling;
- Kan goed onder tijdsdruk werken;
- Heeft geen 9-tot-5-mentaliteit en neemt de verantwoordelijkheid voor de gestelde deadlines;
- Gericht zijn op het te realiseren resultaat, kunnen denken van grof naar fijn;
- Managementvaardigheden voor het leidinggeven en aansturen en opleiden van werkvoorbereiders en junior projectmanagers;
- Kostenbewustzijn, onderneemt activiteiten die toegevoegde waarde hebben. Komt tot een goede afweging van kosten en baten van de te ondernemen activiteiten en zoekt actief naar mogelijkheden ter optimalisatie;
- Financieel overzicht bewaken incl. meer/minderwerken en sturen op rendement met behoud van klanttevredenheid;
- Zorgt voor juiste projectregistratie;
- Beschikt over leidinggevende en aansturende capaciteiten;
- Integriteit en betrouwbaarheid voor het omgaan met vertrouwelijke informatie en persoonsgegevens gegevens;
- Coördineren van alle aspecten van de projecten;
- Beschikt over commerciële als technische aspecten;
- Stressbestendig, deskundig en communicatief sterk;
Functie-opleiding:
- Minimaal afgeronde HBO- opleiding techniek/bouwkunde;
- HBO werk- & denkniveau;
- In het bezit van VCA leidinggevend/ VOL;
- In het bezit van rijbewijs B;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
- Uitstekende beheersing van Microsoft Word en Excel.
Functie-kennis, kunde en ervaring:
- Minimale werkervaring in soortgelijke functie van 3 jaar tot 5 jaar (Bouwkunde & Installatietechniek, affiniteit met Retail);
- Uitgebreide bouwkundige kennis;
- Uitgebreide installatietechnische kennis;
- Uitgebreide bouwkundige financiële kennis;
- Beschikt over leidinggevende en aansturende kwaliteiten;
- Beheerst de capaciteiten voor het voorzitten van vergaderingen en overleggen zowel intern als extern;
- Durft en kan beslissingen nemen;
- Neemt de volledige verantwoordelijkheid over de lopende projecten;
- Beheerst de capaciteiten om een of meerdere accounts te dragen.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende functie? Mail vandaag nog je CV en vermeld in een paar kernachtige zinnen waarom jij de juiste persoon bent voor deze functie.